Re: Warto kupic PC w MediaMarkt ?

Autor: digitariusz (digitariusz_at_op.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:21:39 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanie : czy warto kupic komputer w Media Markt ? Bo jakby nie
> patzrec sa one tansze od tego co mozna zlozyc w hurtowni o jakies 20%.
> Prosze o opinie z przykladami (np : ciezko reklamowac, komponenty no-name
> itp)

wg mnie nie warto. zdarzaja sie przypadki osob zadowolonych z takiego
zakupu, ale mysle, ze jest to mniejszosc. mialem okazje poznac kilka
przypadkow komputerow kupionych w MM i innych geantach i to moje wnioski.

1) wszystko w srodku jest najnizszej klasy (czytaj najtansze)
2) generalnie jak skladaja takie kompy, to laduja super procesor, ale reszta
jest do kitu
3) cala konfiguracja moze byc ok. ale okazuje sie ze karta graficzna jest
firmy "Łucznik", a zasilacz "Wiśniewski i synowie"
4) słabe możliwości rozbudowy późniejszej (często jest np. grafika
zintegrowana, albo płyta ma mało slotów, albo coś tam innego)
5) zaplombowana cała obudowa
6) kłopoty z gwarancją, trwa długo i dosyć nieefektywnie
7) możesz zapomnieć o serwisie, jeśli np. padnie Ci karta graficzna, to
zabiorą Ci całego kompa na miesiąc. znam osoby, które olały taką gwarancję
supermarketową, i wolały ją stracić, idąc do innego serwisu.
8) na pewno w sklepie nikt Ci nic sensownego nie doradzi, często nawet nie
będzie znał konfiguracji tego kompa (poza tym, co na kartce). sprzedawcy w
MM gadają takie bzdury, że aż się włosy jeżą.

wg mnie lepiej dołożyć to 200zł i mieć w przyszłości mniej nerwów. wybór
należy do Ciebie,

pozdrawiam
digitariusz