plytka K7S5A + zasilacz MEGABAJT MGB-350ATXP4 - problem z wylaczaniem kompa

Autor: tompaw (tompaw_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:21:33 MET DST

witam grupowiczow

od pewnego czasu pojawil mi sie nastepujacy problem z moim komputerem:
podczas proby wylaczenia go, komputer sie restartuje. nie jest to zalezne
czy wylacza go system, czy ja guzikiem. zawsze zamiast power-down jest
restart.

probowalem podociskac kabelki od guzika power-down z obudowy na plycie, nic
sie nie poprawilo (nie sprawdzalem tychze przy owym guziczku, albowiem
dostep do niego jest z lekka trudny i wymaga rozkrecenia calej obudowy)

czy przyczyna moze byc jakies zwarcie wlasnie na tym przycisku czy tez
powinienem szukac jej gdzie indziej ?

przed wystapieniem problemu nie dokonywalem zadnych upgradow sprzetu /
flashow itp

komputer nie sprawia zadnych innych problemow mogacych miec zwiazek z moim
problemem

bede bardzo wdzieczny za wskazowki jak sobie z tym poradzic, bo wylaczanie
kompa przez wyciagniecie z niego zasilania nie jest chyba najlepsze dla
sprzetu (chyba szczegolnie dysku)

pozdrawiam,
tompaw

--