Re: BIOS do płyt Lucky Star??

Autor: kermeet (vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 09:58:33 MET DST

Szymon Wróblewski <simw_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Bardzo czesto jest to kluczowa sprawa, nic nie kosztuje takze zawsze
> trzeba to robic po kazdej aktualizacji biosu
> Pozdrowienia
> Simon

witam,

podsumowując:

zresetowanie biosu nic nie dało.

Ściągnałem program Award Patcher, ale niestety okazało się, że stary BIOS z
tej płyty był na dyskietce, która uległa uszkodzeniu :-(

Jednak po przeszukaniu internetu znalazłem BIOS dokładnie do tego modelu
płyty. Potraktowałem go programem Award Patcher, ale niestety lipa - dyski
duże widzi, ale się nie wyłącza: jest albo restart, albo ekran z
komunikatem o wyłączeniu komputera.

Ja się poddaję....

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |