Re: Obudowa

Autor: yajuś (janu_sz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 23:36:28 MET DST

A co powiecie na obudowe ModeCom ATX model FINE z zasilaczem 350W (z gwarancja)
za 150PLN ?
Wyglad - rzecz gustu a nad nim sie nie dyskutuje (ponoc), wiem, ze blachy ma
solidne. ZAsilacz jak wiadomo najwazniejszy... w tej krzynce jest 350 Watów
(Linkworld), a ile ma faktycznie - podejrzewam, ze nawet producent nie wie...
Nie wiem nic na temat jakosci zasilaczy Linkworld'ow. Moze macie jakies
doswiadczenia ? Jesli tak, to prosze o opinie. Zalezy mi przede wszystkim na
zasilaczu 350W (do podkrecenia Athlona i grafiki). Ustalilem sobie cene max
200PLN za krzynke (z zasilaczem), nie wiem czy sie zmieszcze, dlatego ta
propozycja mi przypadla do gustu...
Dziekuje i pozdrawiam
yajuś