Re: Obudowa

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 21:01:27 MET DST

"black_grizzly" <black_grizzly(cut_this)@op.pl> wrote in

> Czy za ok 300zl mozna kupic jakas w miare przyzwoita obudowe z dobrym
> zasilaczem? Czy Modecom Rainbow to dobry wybor? (wiem ze jest droga
> ale jak kupic to juz cos porzadnego ;))
> Dzieki za wszystkie odpowiedzi
> Pozdrawiam
> black_grizzly

za ok 300 zl mozna kupic porzadna obudowe z zasilaczem i bedzie to
najprawdopodobniej obudowa Enlight

co do Modecom Rainbow, to z tego co widze, kosztuje ona ok 420 zl a za tyle
spokojnie mozna kupic Chiefteca czy Anteca a to IMHO sa lepsze obudowy (ze juz nie
wspomne ze ladniejsze)

--
pozdrawiam
pzi