Re: Obudowa

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 22:01:13 MET DST

Wojciech K (no spam) napisal(a):

> Blachy są bardziej solidne niż w większości popularnych obudów

miałem "zaszczyt" macać u znajomego w firmie tą obudowę, gdy
instalowałem i konfigurowałem mu sieć. Jeśli solidność to u ciebie
blacha reagująca na nacisk palcem, to musisz być bardzo delikatnym
człowiekiem - pozazdrościć żonie/dziewczynie/kochance :-D
do mojego modecoma prostation daleko tej obudowie, jeśli chodzi o
grubość i solidność blachy

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl