Re: Obudowa

Autor: Wojciech K \(no spam\) (cgi_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 17:47:33 MET DST

Użytkownik "Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> napisał w wiadomości
> Wojciech napisał/a...

> ROTFL. Cieniutkie blachy, badziewny plastik a do tego zasilacz, który
> ma może ze 180W.

Gadasz jak pokręcony
zasilacz 350 z wyjściem 330 W
Blachy są bardziej solidne niż w większości popularnych obudów
Pozatym jest sztywniejsza niż większość ponieważ ma uchwyt do dysków
pociagniety aż do dołu i mocowany do spodu obudowy
Więc budowa w niej macierzy nie stanowi większego problemu spokojnie możesz
wsadzić tam 6 dysków i nie zajać ani jednego slotu 5 cali
Jest dłuższa od standardowych modeli więc CD-Rom spokojnie Ci wejdzie nie
zaczepiając o pamięci lub płytę

Więc sądzę że albo nie mialeś z nią do czynienia albo poprostu nie spodobał
Ci się jej wyglad A na to akurat nie zwaracałbym uwagi
prezentuje się świetnie

--
Wojciech K
Spis Sieci / Neostrada http://190.internetdsl.pl/