Re: Czesc!kupiłem notebooka i mam problem z baterią.....

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 18:49:00 MET DST

Z ust crazyrid_at_poczta.onet.pla padły jakże celne słowa:

> ...której notebook po prostu nie widzi.
> Zaczęło się tak:Kupiłem network-a od pierwszego właściciela który miał go
> przez 3 lata, jest to pentium 3 600mhz 6,1 gb dysk, 14 cali tft.Wszystko
> funkcjonowało bez zarzutu.rozładowałem baterię do końca (podczas pracy),
> podłączyłem zasilacz , naładowałem baterię do końca.Następnego dnia
> pracowałem dalej , rozładowałem baterię w ten sposób że komputer zaczął
> "pipać" , że bateria jest słaba, ale tym razem zwyczajem obchodzenia się
> z komórką (która też ma LI-ION baterię i po całkowitym rozładowaniu ładuję
> [...]

Niektrzy twierdzą, że bateriom Li-Ion nie wychodzi na zdrowie całkowite
rozładowywanie. Podobnie jak nieużywanie ich przez dłuższy czas.

Pozdrawiam!

--
Przemek Piórkowski "Wyobraźnia jest ważniejsza
GG:3087827          od wiedzy" Albert Einstein