Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: adasiek (debiliada_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 16:41:56 MET DST

> Hi,

> Ja bym zmienił temat na "monitor CRT - nie kupuj" :)

czesc;

zupelnie zgadzam sie z Radkiem; mam od kilku miesiecy LCD Samtron 51s;

nie wierz ludziom ktorzy wypisuja bzdury, ze moga siedziec przed CRT
po 10 godzin na dobe i ze nic im od tego nie jest; nie ma szans, zeby
monitor CRT byl zdrowy, bo sama technologia monitorow kineskopowych
jednoznacznie wiaze sie ze zlym wplywem na oczy;

pojawianie sie martwych punktow po tygodniu od zakupu to przesada;
matryce sa testowane i maja stosowna gwarancje; 15" za 1300PLN ma
jakas gwarancje, zas 15" za 2000PLN tez ma jakas gwarancje; oczywiscie
drozszy monitor wymienia ci, gdy pojawi sie chocby jeden jasny martwy
punkt :D

LCD nie sa obecnie bardzo popularne; zdecydowanie wiecej sprzedaje sie
monitrow CRT i stad wyzsza cena za LCD;

aha: piszac, ze nie warto kupowac LCD, bo moga pojawic sie martwe piksele,
to tak jakbys pisal, ze nie warto kupowac Athlonow, bo mozna je latwo
ukruszyc i ogolnie same z siebie padaja a systemy na nich postawione sa
mniej stabilne niz postawione na Intelach;

pozdrawiam;
adas;