Re: Dobra płyta pod Pentium 3 (fcpga), poradźcie

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 10:16:18 MET DST

Z ust e1mo_at_tenbit.pla padły jakże celne słowa:

> Dobra. Po uważnym przeczytaniu postów, zdecydowałem się na ABita.
> Konkretnie interesuje mnie ABit VH6T z chipsetem Via Apollo Pro 133T.
> Nie wybrałem Intela BX, ponieważ to jest nieco starszy chipset, z obsługą
> AGP tylko 2X. Czy płyta którą wybrałem jest w ogóle coś warta? Czy
> chipset VIA Apollo jest dobry, czy to może złom?

To dobry chipset. Z tym, że musisz pamiętać o instalowaniu na czysty system
sterowników Via 4in1, bo inaczej różne dziwne rzeczy mogą się dziać.
Ja mam płytę na starym chipsecie Ax63Pro i teraz okazało się, że on potrafi
stabilnie pracować z moim Celeronem 466MHz przetaktowanym na 567.

Pozdrawiam!

Przemek Piórkowski "Wyobraźnia jest ważniejsza
GG:3087827 od wiedzy" Albert Einstein