Re: partycje netware

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 21:48:03 MET DST

Osoba podpisana jako azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl> w artykule
<news:bjako4$en5$1_at_atlantis.news.tpi.pl> pisze:
> Witam!
>
> Jako ze nie dostalem odpowiedzi na pl.com.sys.novell skieruje pytanie
> tutaj.

Nie dostałeś odpowiedzi? Wolne żarty. Jakie zadałeś pytanie, taką dostałeś
odpowiedź.

> Otoz w tablicy partycji serwera Netware mam wira. Delwin czy
> jakos tak.

No, wreszcie się przyznałeś, co to za wirus. Tu masz wszystko opisane:
http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=449

Wirus jest dosowy, więc go musisz mieć na jakichś starych dyskietkach.
Z tablicy partycji usunąć go najlepiej spod Dosa. W tym celu musisz
najpierw wystartować system z niezainfekowanej dyskietki.

> Probowalem mks'em i nic.

A poszukaj starego dosowego MkSa - tak z roku 1999 lub wcześniejszego - i
uruchom go po starcie Dosa z niezainfekowanej dyskietki.

> Zatem pozostaje mi tylko zdjac partycje i zalozyc od nowa ?

Może lepiej zdjąć głowę z karku i założyć od nowa ;-)

> Co teraz ?

Przeszukać wszystkie archiwalne dyskietki, może jeszcze jakieś ciekawe
szkodniki znajdziesz.

> I jeszcze jedno, w sumie najwazniejsze.
> Czy nie daloby sie spakowac partycje Netware (chyba to jest typ 3.11) do
> pliku i odtworzyc ja po tym jak zaloze spowrotem partycje ?

Można, ale po co?

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html