partycje netware

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 20:32:22 MET DST

Witam!

Jako ze nie dostalem odpowiedzi na pl.com.sys.novell skieruje pytanie tutaj.
Otoz w tablicy partycji serwera Netware mam wira. Delwin czy jakos tak.
Probowalem mks'em i nic.
Zatem pozostaje mi tylko zdjac partycje i zalozyc od nowa ? Co teraz ?

I jeszcze jedno, w sumie najwazniejsze.
Czy nie daloby sie spakowac partycje Netware (chyba to jest typ 3.11) do
pliku i odtworzyc ja po tym jak zaloze spowrotem partycje ?