Re: Zasilacz i dwa padnięte dyski (długie)

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 02:55:35 MET DST

Mateusz Majchrzycki nastukał(a):

> Dlatego pozostaje problem kupna zasilacza (ATX oczywiście). Poczytałem
> sobie trochę archiwum i zauważyłem że mimo iz wielu ludzi zachwala
> HuntKey'a to większość skłania się w stronę Chieftec'ów. Czy nadal panuje
> takie przekonanie? A może coś nowego? Ja tam dużych wymagań nie mam:
> - jakość - najlepsza za poniższą cenę
> - cena (będę miał jakieś 200 do max. 300zł)
> - hałas jest praktycznie najmniej ważny. Byle nie wył jak odrzutowiec i
> dało się przy tym dźwięku kilka godzin wysiedzieć.

Chieftec 360W - 200 pln
Chieftec 360W DualFan/ActivePFC - 240 pln

Najtańszy z pewniaków to Enlight 300W - 110pln (za tyle na giełdzie
widziałem, ale czy nadal po tyle sprzedają...)

Co do dysku to kiedyś miałem podobnie, chyba wtedy wtyczka nie łączyła, albo
może L&C 235W (tan z starych, model 240ATX) nie wystarczał, ale dyskowi nic
się nie stało...

--
  /          /\  "a codegen czy chieftec to są zasilacze OEM tak jak i te