Re: KABEL S-VIDEO POTRZEBNA POMOC!!!

Autor: Dubh (dubh_at_gazeta.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 11:49:40 MET DST

> miałem pewności. Ale może się myle ( znajomy np. też nie mógł podłączyć
kabelka do karty, i wtedy okazało się,że gdzies w
> rupieciach, w szafce, leży dodana przy zakupie do karty przejściówka z
S-Video 6-bolcowego na (chyba niby)S-Video 4-bolcowe... I
> hula.
> A w tym wypadku co tu sensownego radzić - pożycz inny kabel, albo odgrzeb
swój:)) Lub porozglądaj się za taką właśnie przelotką...

Będe musiał mocno sie sprężyć przy szukaniu bo być może to była przejściówka
tylko człowiek prosty jest i znaim cosik pomyśli to już jest zapóźno :-))