Compaq - problem

Autor: frutis (frutish_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 11:12:32 MET DST

Witam
Kupiłem monitor COMPAQ P700 17 cali kin trinitron.
I jest problem. Kiedy komp się uruchamia to na ekranie pojawia się planasza
koloru zielonego (domyślnego pulpitu Windows???) i nic nie mogę uruchomić.
Jedynie restart działa. Po restarcie jest tak samo. Sterowniki do monitora
zainstalowałem ze strony COMPAQa. Dopiero włączenie "uśpienia" i "obudzenia"
komputera powoduje że na eranie pojawia się obraz z normalny już z pełnym
pulpitem gotowym do pracy.
Co może być?
Dzięki za pomoc

Pozdrawiam