Re: GRAFIKA?

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_WYWALTO.satfilm.net.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 11:09:04 MET DST

W poprzednim odcinku telenoweli Santa Barabara Krzysztof Rynkowski
powiedzial :

> Popieram również R9100, są wydajniejsze od R9200,
> ale jest jeden problem. Nie ma ich już w sprzedaży.
> Przeglądałem oferty - obecnie to unikat.
> Być może można nabyć je gdzieś ze starych zapasów.

no qrde ja 2 tygodnie temu kupowalem supergrace radeon 9100 64 mb 128
bit z vivo...i dostalem bez zadnych przeszkod... - wpadnij na
komputronik - tam zawsze maja... moj sklep we wloclawku ma cennik i
asortyment podobny do komputronika - karte mi sprowadzili w 2 dni z ich
jakiegojs magazynu.. i jestem z niej very zadowolony
pozdro

--
Dj Gippo
www.djgippo.prv.pl       GG : #2364689