nowy zestaw

Autor: narmo (narmo_usunto_at_onhill.gda.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 00:55:22 MET DST

Witam, postanowiłem sobie złożyć komputer, a ponieważ na doborze części
znam się średnio, proszę o przeanalizowanie mojego zamysłu. Komputer ma
być raczej tani (ok. 2500 zł z monitorem) przeznaczony do pracy i to
głównie z programami biurowymi, Internet, czasem edycja grafiki 2D ale
raczej mało profesjonalnie, trochę programowania, czasem w coś zagrać
ale sporadycznie i niekoniecznie najnowsze gry. Nie potrzebuję więc
potężnej maszyny, ale raczej takiej co mi długo posłuży, stabilnej i
dającej się rozbudować. OS to będzie najprawdopodobniej win XP + Linux
Części na razie są wybrane w komputroniku.

monitor 17" NEC FE770
procek AMD AMD Athlon XP 1800+ BOX
płyta główna Asus A7V8X-X Via KT400 + LAN + audio
karta graficzna GeForce4 MX440 DDR 64MB + tv (64-bit) 8x
nagrywarka Lite-On LTR-40125S bulk (x40/x12/x48)
HDD HDD 120.0 GB SEAGATE Barracuda 7200.7
RAM Kingston DDR 256MB PC-333 (KVR333X64C25/256)
obudowa/zasilacz ???

I jeszcze jedno, nie chcę przeznaczać 300 zł na obudowę, a nie chciałbym
chłamu, jaką niedrogą warto kupić? Najlepiej jakby miała usb z przodu,
ale niekoniecznie.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905