Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: Janek (microstar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 00:49:34 MET DST

> "monitor LCD - nie kupuj" krotki i prosty wniosek do jakiego
> doszedlem po zglebieniu tematow. Chcialem zakupuic monitor LCD '17,
> fajny bajer, wiecej miejsca na biurku. Troche kosztowna zabawka ale
> mimo wszystko mialem zamiar juz kupowac gdy dowiedzialem sie o
> martwych pixelach.
> Sprawa wyglada tak, ze 10% na martwe pixele juz w trakcie zakupu.
> Reszta monitorow z czasem uzywania moze miec do 10 martwych pixeli
> lub 2 obok siebie (wtedy mozna juz wymienic monitor jesli jest na
> gwarancji). Podejrzewam ze po wydatku ~2.tys nie chcialbym pracowac
> [...]

Dwa lata jechałem na 15 calowym LCD. Jeden świecący jasnoniebiesko
subpiksel po kilku miesiącach użytkowania, praktycznie niezauważalny
przy normalnym użytkowaniu. Od niedawna mam 19 calowy Neovo F-419.
Wszystkie piksele i subpiksele sprawne.Z pewnością nie wrócę do lampowego.
Lampowych miałem kilka. Przed zakupem 15-tki LCD miałem 17`` CTX
z serii future.

--
pozdrawiam  :)
Janek