Re: stary sprzęt i dysk 80 GB

Autor: voice (po.co_at_komu.dzis)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 22:20:31 MET DST

Walkowalem ten temat niemilosiernie ze 2 tygodnie temu... Powienienes
zerknac do archiwum.

No ale napisze co _ja_ w koncu zrobilem.

Moj sprzet tez ma 3 lata. Tez dokupilem dysk 80GB, z tym ze Caviar - ale
to nie wazne.
Przede wszystkim sprawdz czy jest upgrade do twojego BIOSu. Bo jezeli
ostatni jest z roku '99 (kiedy jeszcze nie bylo takich dyskow, albo
dopiero wchodzily) to raczej watpie zeby nowy BIOS widzial Twoj nowy
dysk. No i na stronie producenta musi byc wyraznie napisane ze nowy BIOS
   obsluguje "duze" dyski.

Jesli chodzi o ATA. Ktos tu na grupie powiedzial ze ATA133 to pic. Byc
moze, nie wiem. Wiem jednak ze prawdopodobnie Twoja plyta obsluguje max.
ATA66 - wiec wystarczy Ci dysk ATA100. I tak nie wycisniesz z niego
wszystkiego...

U mnie cala zabawa z dyskiem skonczyla sie na kupnie kontrolera... Plyta
za nic nie chciala go rozpoznac.

Pozdrawiam,
voice