Re: Dalej sie resetuje:(((

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 18:45:18 MET DST

In news:bjae3p$pnd$2_at_inews.gazeta.pl,
soomal typed:
> Przeczyscilem juz dokladnie obudowe kompa i wnetrze zasilacza, jednak
> komp dalej sie resetuje.
> Temperatury to odpowiednio 31 stopni dla "system" i 42 stopni dla
> procka (w porywach 45).
> Moj sprzet:
>
> Athlon XP1800+
> ECS K7V5A Pro
> GF2MX (Creative 3D Blaster)
> Zasilacz 200W
>
> System to Windows XP Pro.
> Kiedys mialem w kompie Durona 750 i inna plyte glowna (oparta chyba na
> KT133) i rowniez sie resetowal, jednak chyba rzadziej.

> [...]

zasilacz troche za slaby, sprawdz mocniejszy. nie wiem na jakim chipie jest
ten ECS ale jak na via to via4in1 najnowsze z www.via.com.tw zainstaluj.
zainstaluj SP1 i latki z windows update do winXP. mimo wszystko stawialbym
na zasilacz lub badziewna plyte glowna (zrob jej upgrade biosu na wszelki
wypadek).

pzdr.
trzmiel