Re: Czesci komputerowe taniej niz w sklepie- z hurtowni nowe na gwarancji.

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:54:35 MET DST

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w
wiadomości news:bja0fe$os6$1_at_news.telbank.pl

> jaki pamiętliwy :)

Sam się dziwię i zarazem mnie to cieszy. Myślałem,
że mam już sklerozę. :)

> ja bym to nazwał zjadliwością :)

ROTFL , " Co za różnica czy Stefan Barański czy Baran Stefański".

> jak to nie.. a co miały znaczyć uwagi o ortografii i teksty typu "co
> to jest prov"...

Nie wiem co to jest, ale na pewno nie błąd ortograficzny.
Do nich się nie czepiam. Prawie zawsze odsyłam do
słownika j. polskiego gdy ktoś napisze "z kąd mogę..." :)

> gostek pisze że jak ktoś chce to może mu załatwić
> sprzecicho taniej niż w sklepie - tak Ci to przeszkadza że ktoś może
> zaoszczędzić pare groszy? po grzyba się czepiasz kolesia.. sam jak
> widać jesteś uczulony na czepianie (przyznaję że czasem jestem
> czepliwy) a czepiesz się innych..

Odsyłałem na odpowiednie i przeznaczone do tego grupy. (ogłoszenia)

> to się nazywa osobowość Kalego..

Hmm, a może "pies ogrodnika"?.

> :) aż tak celnie trafiłem z tym onanizmem? hahaha :)

*Każdy zdrowy chłopak* kiedyś to robił (lub robi). Ja już
nie muszę gdyż niestety nie jestem już chłopakiem.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
Żadna waluta nie jest już pewna.