Re: Czesci komputerowe taniej niz w sklepie- z hurtowni nowe na gwarancji.

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 14:42:55 MET DST

> Drugi raz w przeciągu kilku miesięcy mnie "atakujesz".
jaki pamiętliwy :)

> Właśnie to nazwałbym agresją z Twojej strony.
ja bym to nazwał zjadliwością :)

> W moim tekscie nie było krzty agresji.
jak to nie.. a co miały znaczyć uwagi o ortografii i teksty typu "co to jest
prov"... gostek pisze że jak ktoś chce to może mu załatwić sprzecicho
taniej niż w sklepie - tak Ci to przeszkadza że ktoś może zaoszczędzić pare
groszy? po grzyba się czepiasz kolesia.. sam jak widać jesteś uczulony na
czepianie (przyznaję że czasem jestem czepliwy) a czepiesz się innych.. to
się nazywa osobowość Kalego..

> "Wyglądałeś" na poważnego faceta, ale niestety jesteś
> zwykłym_pospolitym dupkiem.
:) aż tak celnie trafiłem z tym onanizmem? hahaha :)

PZDR
Shaman