Modernizacja kompa

Autor: Fiorek (Fiorek18_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 21:21:05 MET DST

Witam!
Chcialbym powolutko zmieniac sprzet, ale chce to robic stopniowo tzw.
zmienic procesor, pozniej ram, pozniej plytka itp. Szczerze mowiac zadnej
wiekszej sumy na to nie mam i zrobie tak - sprzedam stara rzecz na allegro,
doloze i kupie nowa:-) Moj obecny sprzet to:

Plyta glowna: ECS k7s5a
Procesor: Duron 1ghz
Pamiec: 2 x 128 mb (100 i 133 mhz)
Karta graficzna: Riva tnt 2 32mb

Dysk twardy jest ok (60 gb baracuda), a grafike zmienam za pare dni na
readon 7200 (w gry nie gram za duzo i zalezy mi tylko na tv out) Prosze
doradzcie mi co mam zamienic na co:) Pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)

--
Pozdrawiam...
Fiorek(at)wp.pl