Re: LCD "Acer AL732" opinia uzytkownikow ????

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 20:54:47 MET DST

Prosiłbym o rzetelne opinie na temat tego monitora.
Szczegolnie zalezy mi na opiniach posiadaczy.
Czy da sie na nim grac w dynamiczne gry??

nie mam tego monitora i nie widzialem ale wbrew pozorom i cenie ten monitor
jest dosc slaby pod tym wzgledem tak gdzies czytalem. (tylko jakbym pamietal
gdzie)

po prostu tego odradzam.
widze ze masz u gory posta o NEC 1760NX ktorego bym wlasnie zamiast tego
polecil na dzis. (sRGB oraz 16ms ktore podobno dziala).

pzdr.

pzdr.