Duron800 + ECS - overclocking

Autor: DZariusz (ajron_men_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 20:52:40 MET DST

Witam,
Ostatnio duzo czasu poswiecilem na czytaniu materialow o podkrecanieu
duronow. Niose sie z zamiarem przekrecenia moje D800.
Na poczatek podam parametry sprzetu:

ECS K7S5A v1.0 (wiem - nie najlepsza do tego typu rzeczy :) )
AMD Duron800
SDRAM 256 + 64 PC 133

Vcore 1.58V
Przy predkosci coolera 5200-5500 RPM CPU ma temperature 43 `C (z wieksza
sei nie spotkalem). Przy starcie systemu ok 23 `C.
Aktualnie chodzi mi na szynach 100/100. Przy ustawieniu 100/133 chodzi
niestabilnie - wiesza sie na 3DMarku2001SE.
Sciagnalem sobie bios w wersji beta gdzie mozna ustawic posrednie wartosci
miedzy 100 a 133:
112, 107, 124.

No i w tym momencie mam do Was kilka pytan.
Znalazlem stronke z rysunkiem jak zamalowac/polaczyc mostki L7 aby zmienic
napiecie:
http://www.tomshardware.com/cpu/20000711/amd-03.html
Pytanie: Czy ten schamat jest odpowiedni dla D800? jesli nie to czy ktos ma
link albo moze napisac jak to zrobic w moim procku?
Czy ktos laczyl te mostki takim zwyklym 'gafitowym-wysuwanym' olowkiem? :)
czy trzeba jakis lepszy sprzet?
Najchetniej chcialbym osiagnac 1.7V - mysle ze przy tej wartosci nie
musialbym jeszcze zmieniac wiatraka i wyrobilbym sie w ok 60-65 `C - jesli
sie mysle prosze mnie poprawic :)

Co do mnoznika - na tej plycie nie da rady nawet po polaczeniu mostkow L1.
Czy istnieje inna mozliwosc?

Bo jesli tak to chetnie zmniejszylbym mnoznik aby uzyskac 133/133. Inaczej
przy posrednich wartosciach czy pamieciom nie bedzie przeszkadzala
czestotliwosc np.112??

Jesli jakies pytania Was rozsmieszyly rto sory - dopiero zacynam przygode z
tym calym podkrecaniem.
I sory ze tak dlugo!

Pozdrawiam!
DZariusz.