Skaner... proszę o opinię...

Autor: Opiekun (opiekun0_at_op.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 19:49:18 MET DST

Witam,

Szukałem na Googlach, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie.
Otóż zamierzam kupić skaner. Przeznaczenie - ma skanować ładnie materiały
refleksyjne (zdjęcia, gazety, etc..), ma ładnie rozpoznawać tekst (OCR) oraz
ma ładnie skanować negatywy... Skany negatywów zamierzam umieszczać na
płytach CD jako albumy zdjęć z różnych okoliczności (śluby, chrzciny etc..).
I teraz zastanawiam się nad kupnem dobrego skanera.
Intersują mnie:
- HP ScanJet 3500C
- HP ScanJet 3970
- Epson Perfection 1260P,
- Epson Perfection 1660 Photo,
- Microtek 3800 Plus
- Microtek 4800 Plus
Wiem, powyższe propozycje nie są najdroższe i o super parametrach
technicznych.

I teraz pytanie do użytkowników wymienionych skanerów oraz tych, którzy się
na temacie znają: który wybrać?

Dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Krzysztof