Re: Modecom vs Codegen

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 00:26:56 MET DST

SM nastukał(a):

> A ja wbrew Chiefteco-mani własnie mam budę Codegena ale wstawiłem tam
> zasilacz Modecoma 300W ATX GT
> Zasilacz ten jest naprawdę poprawnie wykonany, z szeregiem zabezpieczeń,
> daje stabilne napięcia przy sprzęcie A1700+XP, AsusA7V8X-X, Radek9200,
> BarracudaVII, CDRW i DVD, 512MB Kingston - a co najważniejsze - zasilacz
> jest cichy!!!!!!!!!!!!!!!
> Sprzęt jest super stabilny i co najważniejsze - kosztował mnie bardzo
> rozsądnie w kategorii cena/jakość!!!!
> Może jednak grupowicze maja jakieś przykre doświadczenia z tym
> [...]

Na pewno rozsądniejsza niż hipermarketowo-mediamarktowy zestaw, ale nie
lepiej wydać jednorazowo te 100pln więcej i mieć przez lata (!) spokój, móc
zostawić kompa na noc, bez obaw, że gry rano się obudzimy to zastaniemy tylko
zgliszcza itp.?

A jeśli zdecydujesz się zmienić za rok grafikę na jakiegoś R9500Pro w cenie
obecnych R9100 i okaże się, że wtedy trzeba będzie zmienić zasilacz to
jeszcze drożej Ci wyjdzie bo Twój obecny zasilacz jako używany będzie wart
np.3 dychy...

--
  /          /\  "a codegen czy chieftec to są zasilacze OEM tak jak i te