Re: Modecom vs Codegen

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 14:12:27 MET DST

Użytkownik "Arti" <arybek_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Zapomnialem dodac...czy moze zakupic obudowe Codegena i jakis w miare
dobry
> i nie za drogi zasilacz (chieftec odpada...za drogi)...wiec jaki zasilacz
> proponujecie....i jak wypada problem stabilnosci z Modecom'em.Pozdroofka

A ja wbrew Chiefteco-mani własnie mam budę Codegena ale wstawiłem tam
zasilacz Modecoma 300W ATX GT
Zasilacz ten jest naprawdę poprawnie wykonany, z szeregiem zabezpieczeń,
daje stabilne napięcia przy sprzęcie A1700+XP, AsusA7V8X-X, Radek9200,
BarracudaVII, CDRW i DVD, 512MB Kingston - a co najważniejsze - zasilacz
jest cichy!!!!!!!!!!!!!!!
Sprzęt jest super stabilny i co najważniejsze - kosztował mnie bardzo
rozsądnie w kategorii cena/jakość!!!!
Może jednak grupowicze maja jakieś przykre doświadczenia z tym zasilaczem???
Uważam jednak, że taka konfiguracja jest dużo rozsądniejsza w kategorii
cena/jakosc(!) od konfiguracji hipermarketowo-mediamarktowych!

pozdr. Sebek