Re: Plyty wykorzystujace dual DDR i jedna kosc pamieci

Autor: wiralos (wiralos_at_usunto.wp.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 19:04:50 MET DST

Użytkownik Arti napisał:
> Hej!Zamierzam kupic plyte glowna SOLTEK SL-75FRN2-L i jedna kosc pamieci 256
> MB/400 DDR kingston, i w jednym ze sklepow facet mi powiedzial, ze z jedna
> koscia pamieci plyta nie ruszy, ze potrzebne sa 2 kosci pamieci, aby komp
> wystartowal...jakos mi sie w to wierzyc nie chce, ale chcialem sie
> upewnic...wiec chce sie Was zapytac..jak to jest, prawde facet mowi?
> Pozdrawiam Arti

Masz rację, facet jest w błędzie, ale jeżeli chcesz duala to jeszcze
potem dokup jedną :)
Jest jeszcze jeden problem - znaczy może być, nie wszystkie pamięci
chodzą ze wszystkimi pamięciami i na odwrót. Poszukaj na sronie Solteka
i kingstona, czy ktoś nie miał kłopotów z taką parą jak twoja.
Wiralos
pzdr