Plyty wykorzystujace dual DDR i jedna kosc pamieci

Autor: Arti (arybek_at_tenbit.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 18:47:55 MET DST

Hej!Zamierzam kupic plyte glowna SOLTEK SL-75FRN2-L i jedna kosc pamieci 256
MB/400 DDR kingston, i w jednym ze sklepow facet mi powiedzial, ze z jedna
koscia pamieci plyta nie ruszy, ze potrzebne sa 2 kosci pamieci, aby komp
wystartowal...jakos mi sie w to wierzyc nie chce, ale chcialem sie
upewnic...wiec chce sie Was zapytac..jak to jest, prawde facet mowi?
Pozdrawiam Arti