Re: win 2000 - zamykanie systemu

Autor: Kris (akmes_at_kalisz.home.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 18:09:50 MET DST

> Dla win 2000 nie znalazlem zadnej podpowiedzi
> Efekt jest taki ze wszystko zamyka sie dobrze (prawdopodobnie) Ale przy
> ponownym uruchomieniu nie zalacza sie monitor (taki efekt jest gdy nie ma
np
> procesora na plycie) Musze wtedy przytrzymac wlaczni kilka sekund (system
> sie wylacza) i ponownie go uruchomic.
>
> Dwa systemy mam od niedawna ale wydaje mi sie ze problemu nie bylo ma
starej
> karcie grafiki - Nvidia M64 Pro (to moze nie byc pelna nazwa)
>
> Jakies pomysly?

Miałem podobny problem z jednym kompem, też niby mi się nie załączał monitor
za każdym razem, jak się później okazało system startował, trzeba było
poczekać trochę dłużej i kiedy Win XP inicjalicował tryb graficzny obraz
się pojawiał .
Problem ten to karta graficzna GF 440mx ale jak rozwiązać ten problem to też
nie wiem, użytkownikowi to nie przeszkadza więc dałem sobie spokój.

Kris