win 2000 - zamykanie systemu

Autor: Marcin Chmielewski (marcin_chmielewski_at_nospam.o2.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 16:34:24 MET DST

Witam
Mam nastepujacy problem.
Zainstalowane win 98 i win 2000
ABIT BE6II, Celeron 950, Saphirre9100 64M
Problem w zasadzie dotyczy obu instalacji ale za kazdym razem minimalnie
inaczej sie objawia
Na WIN 98 probowalem kilku sposobow opisanych na sieci.
Teraz bardzo rzadko uzywam i dalem sobie spokoj. Efekt byl taki jakby zbyt
szybko nastepowalo wy;aczenie zasilania , zanim dyski przsetaly pracowac)

Dla win 2000 nie znalazlem zadnej podpowiedzi
Efekt jest taki ze wszystko zamyka sie dobrze (prawdopodobnie) Ale przy
ponownym uruchomieniu nie zalacza sie monitor (taki efekt jest gdy nie ma np
procesora na plycie) Musze wtedy przytrzymac wlaczni kilka sekund (system
sie wylacza) i ponownie go uruchomic.

Dwa systemy mam od niedawna ale wydaje mi sie ze problemu nie bylo ma starej
karcie grafiki - Nvidia M64 Pro (to moze nie byc pelna nazwa)

Jakies pomysly?