Re: TEAC 40x Potrzebna rada

Autor: Waver (disnew_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 17:21:19 MET DST

peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał(a):

> cos
>
> efekt tego moze byc taki, ze za pare dni tu wrocisz z pytaniem co zrobic
> jezeli nie powiodla sie proba flashowania ... poza tym ten firmware musialby
> byc uszkodzony, bo na sprawnym takie rzeczy sie nie dzieja ...
>
> Proponuje podac dokladnie:
> - jakiego masz kompa (dokladnie wszystkie elementy)
> - jaki system
> - jak jest podlaczona nagrywarka (czy jest na jednej tasmie z innym
> urzadzeniem)
> - czy te bledy wystepuja tylko przy odczycie (jezeli przy zapisie tez to na
> [...]
Wiec tak:
-mam procesor AMD Athlon 2000XP+ (zegar 1661mhz) osadzony na plycie K7-400
DFI ad75 (333)wraz z zintegrowana karta dzwiekowa, pamiec DDR 256 (333), HDD
firmy Cawiar 40 GB (7200 obrotow), stacja dyskietek Teac no i ww nagrywarke.
-system operacyjny Windows XP Profesjonal
-nagrywarka jest osobno na tasmie jakoze nie mam innego napedu
-bledy wyskakuja tylko i wylacznie przy odczycie
-nie na wszystkich ale na sporej ilosci i w wiekszosci z grami choc takze z
programami dolacznymi do gazet komputerowych (nie wszystkich). Ich
wystepowanie objawia sie komunikatem systemu Windows i zaprzestanie dzialania
nagrywarki, choc te same plyty dzialaja bezproblemowo na innych napedach
(sprawdzalem u kolegow).