Re: TEAC 40x Potrzebna rada

Autor: sPIN (dr_spin_at_tlen.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 18:04:03 MET DST

Użytkownik "Waver" <disnew_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Jestem posiadaczem nagrywarki Teac540e i mam z nia problem (tak mi sie
> przynajmniej wydaje). Chdzi o to ze jak sadze generuje mi ona bledy
odczytu
> CRC. Chcialem sie zapytac czy wgranie nowego biosa cos tu da (prosze o
adresy
> www z takowymi), a jezeli nie to prosze o inne rady.

Mam w zestawie taka nagrywarke oraz DVD Pionier (nie pamietam modelu).
Nagrywajac plyty z duza predkoscia spotkalem sie z tym ze DVD ich nie czyta
(blad CRC wlasnie) ale nagrywarka czyta je bez problemu.
A jezeli u ciebie jest tak ze nagrywarka nie czyta tego co nagrala to
polecam serwis.

Pozdrawiam