Re: usb 2.0 pod xp bez sp1 - Pierdola ze mnie

Autor: drimu (drimacus_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 15:52:15 MET DST

Sorka za marnowanie waszego czasu. Myslalem ze jak mam na plycie usb 2.0 a
moj win xp go nie obsluguje to nie bede mogl odpalic drukarki. A prawda jest
taka, ze moj win nie obsluzy tylko urzadzen pracujacych w technologii usb
2.0, a moj stary hp930c pracuje przeciez pod usb 1.1.

Dlaczego wiec drukarka nie dzialala, bo ze mnie jest p i e r d o l a. Opcja
OnChipUSBController w BIOSie mialem ustawiona na disabled. Ot i caly
problem.

pozdr DRiMU