usb 2.0 pod xp bez sp1

Autor: drimu (drimacus_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 21:10:26 MET DST

Wiem, ze ten temat juz byl, ale nie znalazlem satysfakcjonujacej mnie
odpowiedzi.

A wiec znalazlem sterowniki do mojej plyty (msi kt4av):

viaehcx1.cat
viaehcx1.inf

no i co ja mam z nimi zrobic. W menedzeze urzadzen nie mam pozycji usb,
zebym mogl uaktualnic sterownik. Jak z menu pliku viaehcx1.inf wybiore
zainstaluj to tez sie nic nie dzieje.

bardzo prosze o pomoc, bo koniecznie potrzebuje drukarki (a ta u mnie chodzi
pod usb) a ni cholery nie moge zdobyc sp1 (przez modem nie pociagne 130 MB)