Re: zmyc tusz? jak?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 15:31:40 MET DST

Użytkownik "Marcin Strzelecki" napisał:

> moze jakies pomysly?

Może WD40 coś da? Na opakowce jest napisane: "rozpuszcza ślady z kredek,
smaru, smoły, gumy, klejów". Jeśli nie pomoże, to jeszcze powalczyłbym jakąś
mocną wódką - na wacik, przykleić taśmą do drzwi i zostawić na parę godzin -
słyszałem że pomaga. A tak w ogóle - to wydaje mi się, że jedynie metoda
brute-force będzie skuteczna, czyli gąbka w łapkę i ognia dwoma rękami na
zmianę.

A z twarzą najlepiej zrobić chiński czepek kąpielowy: łapiesz za górną wargę
i ciągniesz do góry aż do końca karku ;)

--
Pozdrawiam,
Sniper