zmyc tusz? jak?

Autor: Marcin Strzelecki (mastr_at_konto.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 15:48:04 MET DST

Witam.

zachcialo mi sie refitowac cartridge. no i refituje i nagle z koncowki
strzykawy z niebieskim tuszem (tam gdzie osadzona jest igla) w wielkim
cisnieniem na wszelkie strony wycieka mi masa tuszu. ja caly zachlapany
lacznie z twarza, lecz martwi mnie zachlapana lazienka. probowalem benzyne
ekstrakcyjna, aceton, spirytus zawarty w perfumach, woda z mydlem, acze,
sracze i inne srodki czyszczace i nawet nie drgnelo. moze jakies pomysly?
najbardziej zachlapane sa drzwi.

z gory dziekuje i pozdrawiam.
Marcin Strzelecki.