Re: Monitor 17 - moje boje przed zakupem

Autor: lik (lik_at_lik.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 12:49:57 MET DST

> Zachęcam do lektury:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3865
> Wygląda na to, że "tak ma być".
> Czy jest na sali nasz specjalista od NEC-ów? :-)

fajnie, to ja mam taki sam system w staaarej 14" IBM. Też się tak dzieje i
to definitywnie ze starości.

A tak na marginesie, polecam sprawdzić jak reaguje ten NEC na testy
zasilacza wysokiego napięcia. W Nokia Monitor Test trzeci test od lewej.
Test polega na tym, że wokół ekranu na samej jego krawędzi jest wyświetlana
biała ramka w której wewnątrz są trzy poziome pasy b-cz-b na przemian w
czasie z cz-b-cz - przy takich zmianach biała ramka wokół powinna być
nieruchoma i nieznikekształcona. Drugi test wyświetla w tej samej ramce na
przemian biały i czarny prostokąt - w tym przypadku ramka również powinna
być nieruchoma względem ekranu.
Jeżeli NEC ma faktycznie w pełni sprawny zasilacz wysokiego napięcia to
powinien przejść ten test bez problemu.

lik