Re: Monitor 17 - moje boje przed zakupem

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 16:39:36 MET DST

> Zachęcam do lektury:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3865
> Wygląda na to, że "tak ma być".
> Czy jest na sali nasz specjalista od NEC-ów? :-)

A jestem, jestem..... (kicha, jeśli chodziło o kogoś innego ;-D)

NEC Multisync FE791SB nie ma żadnych wad konstrukcyjnych w bloku
wysokiego napięcia. Żeby nie wyjść na głupka, przed momentem skończyłem
"męczyć" taki monitor po raz któryś z kolei. W tej chwili stoi u mnie na
biurku. Proszę pytać o jakieś testy, na bieżąco zrobię i opiszę wyniki.
Test na "pompowanie" przechodzi idealnie, ramka testwowa nie rusza się
ani o pół odrobiny. Szybko pojawiające się duże białe powierzchnie
również nie zmieniają jasności przy pełnym ekranie jak i na 20%
powierzchni na środku. A tak w ogóle, to ten monitor nie ma wad!

Jesli ktoś u siebie obserwuje zmiany jasności przy powiększaniu okienek
lub pompowanie, sugeruję skonsultować się z serwisem. Koszt takiej
naprawy i transportu poktyje producent.

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335