Re: LCD 17 cali a praca w nizszych rozdzielczosciach?

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 11:57:57 MET DST

> nie za
>
> Powiększanie czcionki na WWW to chyba przeglądarki mają same
> w sobie (nie wiem, czy Twoja ulubiona przeglądarka to ma).
> Ja tam lubię dużo dpi. :-)

ale tu nie chodzi jedynie o rozmiar ikon czy tekstu bo akurat da sie zmienic
ale wiele programow otworzy sie o wiele wiekszych niz na wyzsej
rozdzielczosci.

z niektorymi nie da is epracowac przy 800x600 (wiem bo mam taka i chcialem
uzywac) a program ma wieksze menu niz pozwala na to moj ekran.

wiec glownie tu chodzi o komfort pracy w jednym rogu wtedy miesci ci sie
jeden program w jednymn rogu w drugim np. winamp a po srodku bedziesz pisal
pace z worda a i tak ci zostanie jeszcze miejsce na jakis obraz tv z tunera.
to znacznie zwieksza efektywnosc pracy oraz komfort dzialania na kompie.

mam zamiar tego doswiadczyc jeszcze w tym roku (zbieram na 17" LCD)
pzdr.

dla przykladu zwieksz swoja rozdzielczosc z 800x600 i spojrz jak to wyglada.
jakie okno ci zajma poszczegolne programiki.

pdzr.