Kamerka internetowa

Autor: Maksymilian Muller (emaxx_at_SPAMME.astercity.net)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 11:57:48 MET DST

A wiec zafundowalem sobie kamerke (za grosze ale nowa) Logitech QucikCam
VC.W sumie sprzet juz stary bo jeszcze na lpt i do tego troszke klopotow z
driverami ale jakos sie zaisntalowala.Problem w tym ze mam P4 2Ghz i przy
wlaczonej kamerze uzycie procesora wynosi 85% co zdaje mi sie byc zbyt
duze.Wykluczylem program,wiec zostaja pewnie drivery lub.....no wlasnie LPT
ktore nadrabia procesorem.Chodz moge sie mylic.

Bede wdzieczny za ewentualne sugestie.

Max