Re: usb 2.0 pod xp bez sp1

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 10:55:18 MET DST

> ale juz nie mam usb 1.1, bo mi sie plyta zchajczyla i musialem kupic nowa a
> ta ma zdaje sie tylko usb 2.0

Tak czy inaczej przy instalacji Windy powinno Ci wgrać urządzenia USB. I powinny
one działać. Problemem może być uzyskanie trybu 2.0. Podłącz drukarkę i zobacz
czy nie będzie działać. A jak nie to najlepiej wgrać ten SP1 i po kłopocie, bo
instalacja sterów USB 2.0 bez SP1 to trochę jazda. ale da się zrobić. jak chcesz
to mogę Ci podesłać instrukcję jak wgrać, ale musisz mieć stery.

--
Mariusz