Re: Monitor 17 - moje boje przed zakupem

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 09:30:25 MET DST

Użytkownik "Benito" <nissanmicraUSUN-TO_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Przymierzam sie do zakupu monitora 17. Obecnie mam HP D8897 (15, bez OSD -
> bo i tak nie jest mi ono potrzebne). Najwazniejsze kryterium to duza
jasnosc
> i kontrast oraz wysoka czestotliwosc odswiezania. Przejrzalem dokladnie
> archiwum Grupy i zrobilem sobie liste:
> 1. NEC FE791SB
[...]

Ten monitor ma z pewnością taką jasność, jaka Ciebie zadowoli.
Ma jednak pewną cechę, która niektórym przeszkadza:
na dużych jasnościach gdy jest wyświetlane coś jasnego, to obraz
automatycznie się trochę przyciemnia. Widać to np. gdy zmniejszasz
jasne okienko - im więcej ciemnego na ekranie, tym to okienko jest
jaśniejsze. Jednak takie duże jasności są chyba potrzebne tylko
do gier (do filmów się przydają, ale nie aż takie duże jasności),
gdzie chyba ta cecha aż tak bardzo nie przeszkadza.
Bardzo szybko można się przełączać między 3 trybami
(normalny, super bright 1 i super bright 2) i dla każdego z nich
niezależnie regulować jasność i kontrast.

Pozdrawiam,
Artur