Monitor 17 - moje boje przed zakupem

Autor: Benito (nissanmicraUSUN-TO_at_gazeta.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 21:14:29 MET DST

Przymierzam sie do zakupu monitora 17. Obecnie mam HP D8897 (15, bez OSD -
bo i tak nie jest mi ono potrzebne). Najwazniejsze kryterium to duza jasnosc
i kontrast oraz wysoka czestotliwosc odswiezania. Przejrzalem dokladnie
archiwum Grupy i zrobilem sobie liste:
1. NEC FE791SB
2. LG FLATRON 700P
3. CTX EX700F
4. MAG 796PF
Dzisiaj wpadlem do MM zeby sobie poogladac monitorki i... wielkie
rozczarowanie. Z wytypowanych monitorow byly: 2,3 i 4. Kazdy z nich swiecil
jakos tak nie za dobrze. Najjasniejszy obraz dawal CTX, nastepnie Mag i
Flatron (jasnosc i kontrast poustawialem na maxa). Poza tym obraz z tych
trzech monitorow byl jakis taki rozmyty, nieostry (moze dlatego, ze monitory
staly jeden przy drugim?). Bawilem sie troszke OSD, ale nie za bardzo udalo
mi sie to skorygowac. Poza tym MAG z ekspozycji byl chyba lekko walniety -
dawal pokrzywiony obraz (S) z lewej i prawej strony, nie dalo sie tego
skorygowac (ciekawe czy dlugo dzialal, a moze ten typ tak ma?).
W koncu sam nie wiem co kupic. Chyba zdam sie na zaprzyjazniony sklep
komputerowy...

Pozdrawiam

Benito