Re: Dyski MAXTOR vs GA-7VAX (d?ugie)

Autor: Lech (leszek-z_at_cad.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 07:27:38 MET DST

Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:bj5o9g$8h4
> To bardzo malo prawdopodobne ze dostalbys 2 wadliwe dyski pod rzad.
Sprawdz
> kable i polaczenia i zasilanie dysku (na wszelki wypadek). Byc moze to
wina
> systemu operacyjnego ze dysk tak pracuje, uruchom np. Knoppixa (linux) z
> plyty CD, uruchom pare programow ktore obciazaja dysk (przeszukiwanie) i
> zobacz czy sytuacja sie powtarza - jesli tak to znaczy ze jest to
ewidentnie
> wina sprzetu.
> Moj dysk mial najwiecej 47 stopni, pracuje bez zarzutu (Maxtor 40GB 5400).

Wczoraj mialem w koncu mozliwosc podlaczenia tego dysku do innej plyty
obslugujacej ATA133 (ASUS A7N8X-X nForce-2 WinXP Prof.) i niestety sytuacja
jest identyczna jak u mnie.
Czeka mnie kolejna wycieczka do serwisu :-(
Dzieki.
Pozdrawiam.
Lech