Re: Szukam DirectX na NT 4.0....

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 09:11:44 MET DST

Użytkownik "DarekN" <ndeck_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
 Witam!
> ...widziałem gdzieś takie (chyba niereferencyjne ale) sterowniki na NT -
> może ktoś wie gdzie to mógłbym znaleźć ???

:-)))
Jaja se Pan robi. Na kazdej plytce z driverami
do grafiki jest DirectX pod NT/2000/XP.
Masz w razie czego http://www.slam.katowice.pl/informa/tech.htm
I jeszcze jedno sam DirectX i DivX na surowym systemie, bez serwis packow
jak juz
tu ktos pisal, nie gwarantuje poprawnego odtwarzania filmow na kompie,
najczesciej wystarcza zainstalowanie IE6 z poprawkami.

pozdrawiam
Adams