Vcore - zmiana w czasie pracy komputera...

Autor: Xobent (xob_at_niwka.ath.cx)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 09:15:05 MET DST

Czy ktoś bawił się w zmiane napięcia w czasie pracy kompa ?
Chodzi mi o zmiane napięcia vcore w czasie prcy komputera - może jakiś soft
?

W czasie pracy steruje sobie FSB ( od 128 MHz gdy słucham mp3 i oglądam
filmy - taka zwykła robota - cpu chodzi na 1540 MHz, do 196 MHz gdy gram w
coś ostrzejszego - na CPU mam wtedy ponad 2350 MHz, wszystko to na KT400 i
AXP1800+ ). Wszystko pięknie i ładnie poza napięciem - przy 2350 MHz
potrzebuje około 1.68 - 1.70 V, tak na 1500 MHz wystarczy w zupełności
1.45 - 1.48 V )...

i wracam do pytania - jakieś pomysły na zmiane vcore w czasie pracy sysa ?

jeszcze lepsze byłoby zmienianie mnożnika :)
ale to chyba totalny hardcore i nie ma szans.. ?
choć byłoby to miłe :) 7x130 na małym obciazeniu ( pewnie i 1,4 V by
wystarczyło ) do 12x200 przy większym ...

pozdrawiam,

p.s. z tego co wiem EasyTune na Gigabyte to potrafi - tyle tylko, że mam
inną płyte ( Epox ) - może jakiś podobny program ?