Re: Dobrzy ludzie poradźcie!

Autor: Zawias (zawadzki_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 09:11:11 MET DST

Nie majac nic innego do roboty, leon napisal:

> Sorry, że po raz kolejny watek o monitorach ale im więcej informacji
> znajduję odnosnie konkretnych modeli tym mniej pewności że zakup
> akurat tego typu monitora bedzie wyborem optymalnym.
> Zapał do Samsunga studza opinie, że sa to monitory mało żywotne bo
> ponoć po kilku miesiącach siada elektronika. Gdy na bank przekonany
> byłem pochlebnymi opiniami na temat NEC-a, że modelFE771 SuperBright
> to jest to czego mi trzeba ktoś stwierdził, że to SuperBright nie
> jest takie super .
> To samo tyczy pozostałych modeli.
>
> Do finału weszły :
> [...]

cze,
na monitorach slabo sie znam, ale akurat mam podobnego Hyundaia: IMAGEQUEST
Q910 (tylko ze 19" a nie 17),
moja opinia jest taka - ma bardzo przywoite parametry, extra odswiezanka, w
miare dobra geometrie i super jakos obrazu
jedak jest jedno ale - zanim sie "rozgrzeje" obraz jest troche wezszy
pionowo (ok. 1 cm na kazda strone) , po kilku minutach sie rozszerza i jest
juz OK
nie wiem, czy to konsekwencja rozwiazan technologicznych zastosowanych w tym
crt, ale inne egzemplarze tez tak maja, wiec chyba tak
na poczatku troche mnie to irytowalo, ale reszta parametrow robi bardzo
dobre wrazenie, wiec sie przyzwyczailem
no i jeszcze jedno - mozna ustawic olbrzymia ilosc parametrow obrazu w
menu - to tez powazna zaleta, ktora nalezy wziac pod uwage, filip 109p i s
wg mnie sa gorsze
nie wiem, na ile Ci pomoglem, ale jesli Twoj prog cierpliwosci jest dosc
wysoki, to jakosc obrazu Ci to wynagrodzi
aha - ta 19" kosztuje obecnie ok. 970 pln brutto

--
Zawias