Dobrzy ludzie poradźcie!

Autor: leon (aryman_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 03:50:00 MET DST

Sorry, że po raz kolejny watek o monitorach ale im więcej informacji znajduję
odnosnie konkretnych modeli tym mniej pewności że zakup akurat tego typu
monitora bedzie wyborem optymalnym.
Zapał do Samsunga studza opinie, że sa to monitory mało żywotne bo ponoć po
kilku miesiącach siada elektronika. Gdy na bank przekonany byłem pochlebnymi
opiniami na temat NEC-a, że modelFE771 SuperBright to jest to czego mi trzeba
ktoś stwierdził, że to SuperBright nie jest takie super .
To samo tyczy pozostałych modeli.

Do finału weszły :
Monitor Hyundai 17" Q770
Philips 107 T51
Monitor Actina 17" LGX18B
Philips 107 T51
LG 17" F700B Flatron
17" Samsung SyncMaster 755 DFX
Miro P17F98i

Ciekaw jestem waszych opinii zwłaszcza odnośnie Hyundaia, Miro, no i NEC –a
kosztującego trochę więcej ale jeśli waszym zdaniem rzeczywiście odstaje
jakością (+) od reszty z podanego zestawienia to wciągnąłbym go.
(Philips kobiecie się podoba, więc jeśli jego parametry są ok. to może niech
ma wrażenie, że to ona wybrała?)

Jeszcze kwestia zastosowań. Częściej w celach rozrywkowych, czyli filmy
gierce, i żeby jak najmniej męczył wzrok.

Zapraszam do podzielenia się opiniami